КІРОВОГРАДСЬКА РАЙОННА РАДА
ДВАДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ ШОСТОГО СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
від «31» січня 2014 року, № 282
м. Кіровоград
Про стан виконання Програми
соціально-економічного та культурного
розвитку Кіровоградського району
за 2013 рік та затвердження Програми
соціально-економічного та культурного
розвитку Кіровоградського району на 2014 рік
На підставі статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 17 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, заслухавши інформацію начальника управління економічного розвитку, інфраструктури і торгівлі районної державної адміністрації Абрамович В.В. про стан виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Кіровоградського району за 2013 рік та розглянувши проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку Кіровоградського району на 2014 рік,
РАЙОННА РАДА ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про стан виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Кіровоградського району за 2013 рік взяти до відома (додається).
2. Затвердити Програму соціально-економічного та культурного розвитку Кіровоградського району на 2014 рік (додається).
3. Рекомендувати районній державній адміністрації розробити механізм реалізації завдань Програми соціально-економічного та культурного розвитку Кіровоградського району на 2014 рік, забезпечити контроль за його дотриманням виконавцями заходів цієї програми.
4. Зняти з контролю рішення Кіровоградської районної ради від 25 січня 2013 року № 199 “Про стан виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Кіровоградського району за 2012 рік та затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Кіровоградського району на 2013 рік”.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії районної ради: з питань бюджету, фінансів та інвестиційної політики, з питань власності, промисловості, будівництва, транспорту, енергетики та зв’язку, з питань освіти, культури, охорони здоров’я, спорту, молодіжної політики та соціального захисту населення.
Голова районної ради
О.Євміна