№111: Про виконання Програми соціального захисту малозабезпечених верств населення Кіровоградського району на 2010-2011 роки та затвердження Програми соціального захисту малозабезпечених верств населення Кіровоградського району на 2012-2013 роки

КІРОВОГРАДСЬКА РАЙОННА РАДА
ОДИНАДЦЯТА СЕСІЯ ШОСТОГО СКЛИКАННЯ


РІШЕННЯ

від «29» грудня 2011 року, № 111

м. Кіровоград

 

Про  виконання Програми соціального
захисту малозабезпечених верств
населення Кіровоградського району
на 2010-2011 роки та затвердження
Програми соціального захисту
малозабезпечених верств населення
Кіровоградського району на 2012-2013 роки

На підставі статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  статті 17 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», заслухавши інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації Гупаленко Т.Г. про виконання Програми соціального захисту малозабезпечених верств населення Кіровоградського району на 2010-2011 роки та розглянувши проект Програми соціального захисту малозабезпечених верств населення Кіровоградського району на 2012-2013 роки,

РАЙОННА РАДА ВИРІШИЛА:

1. Звіт про виконання  Програми соціального захисту малозабезпечених верств населення Кіровоградського району на 2010-2011 роки взяти до відома (додається).

2. Затвердити Програму соціального захисту малозабезпечених верств населення Кіровоградського району на 2012-2013 роки   (додається).

3. Рішення Кіровоградської районної ради від 4 березня 2010 року № 282 «Про виконання Програми соціального захисту малозабезпечених верств населення Кіровоградського району на 2008-2009 роки та затвердження Програми соціального захисту малозабезпечених верств населення Кіровоградського району на 2010-2011 роки» зняти з контролю.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії районної ради з питань бюджету, фінансів та інвестиційної політики та з питань освіти, культури, охорони здоров’я, спорту, молодіжної політики та соціального захисту населення.

 

 

Голова районної ради
О.Євміна